Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Gold Standard')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Krossa Regal')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Plantaginea')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Praying Hands')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Striptease')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Sum and Substance')

Lidmaatschap

Door lid te worden van de Nederlandse Hosta Vereniging ondersteunt u onze doelstellingen, en kunt u deelnemen aan de activiteiten, lezingen, vergaderingen, excursies, reizen e.d.

Verder ontvangt u dan ons blad Het Hostablad en het nieuwsblad Hosta Neuzen, zodat u op de hoogte blijft van het nieuws op hosta-gebied en de verenigingsactiviteiten.

Contributie is € 25,- voor het hele kalenderjaar.

U ontvangt hiervoor twee keer het Hostablad, de nieuwsbrieven Hostaneuzen en uitnodigingen voor de excursies, studiedag en ledenvergadering.

Aanmeldformulier

Ja ik wil lid worden van de Nederlandse Hostavereniging.
Contributie is € 25,- per jaar.
U ontvangt hiervoor twee maal het Hostablad, de nieuwsbrieven 'Hostaneuzen' en uitnodigingen voor excursies, studiedag en de ledenvergadering.

Ongeldige invoer
Neem over