Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Gold Standard')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Krossa Regal')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Plantaginea')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Praying Hands')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Striptease')

Nederlandse Hosta Vereniging opgericht 22 april 1989 (afbeelding Hosta 'Sum and Substance')

Adverteren op deze website?

U kunt op onze website adverteren. De kosten hiervoor bedragen 35,- euro per half jaar (of delen hiervan). De advertentieperiodes zijn:

• januari tot en met juni
  • juli tot en met december

De advertentiegroote is 200 x 400 pixels.
U kunt dit digitaal bij ons afleveren in JPEG, JPG, GIF, PNG of PDF formaat. De advertenties worden om de 5 seconden gewisseld en zichtbaar zolang de bezoeker op de website verblijft. Uw banner wordt voorzien van een doorlink naar uw eigen website!

Wilt u het door onze webdesiger een ontwerp laten maken dan kan dat, hiervoor bedragen de kosten eenmalig 50,- euro exclusief BTW.

Hiernaast vindt u een voorbeeld.